Prehľad našich služieb

Mzdová agenda

Mzdová agenda

vypracovanie pracovných zmlúv, prihlášok a odhlášok na poisťovne, výplatné pásky, mzdové listy, príkazy na úhrady odvodov, štvrťročné hlásenia, ročné výkazy dane zo závislej činnosti, evidenčné listy dôchodkového poistenia, výstupné papiere - zápočtové listy, potvrdenia o zdaniteľnej mzde a iné

Jednoduché účtovníctvo

Jednoduché účtovníctvo

daňová evidencia, peňažný denník, pokladničná kniha, kniha záväzkov, kniha pohľadávok, evidencia majetku, výkaz o majetku a záväzkoch, výkaz príjmov a výdavkov, daňové priznania fyzických osôb typ A aj B

Štatistika a intrastat

Štatistika a intrastat

V prípade povinnosti štatistiky a intrastatu Vám dokážeme zabezpečiť elektronickú komunikáciu s príslušným úradom (Štatistický úrad SR) a správne vyplníme všetky potrebné dokumenty.

Poradenstvo

Poradenstvo

Náš pravidelne školený tým poskytuje klientom prehľad o najnovších legislatívnych zmenách ľudskou rečou, aby ste neboli v nových pravidlách stratení a mohli venovať viac času vlastnému podnikaniu.

Podvojné účtovníctvo

Podvojné účtovníctvo

Spracujeme hlavnú kniha, účtovný denník, knihu záväzkov, knihu pohľadávok, pokladničnú knihu, evidenciu majetku, sledujeme saldokonto, vypracujeme riadnu účtovnú závierku, súvahu, výkaz ziskov a strát

Daňová agenda

Daňová agenda

Spracovávame a podávame daňové priznania dane z pridanej hodnoty, dane z motorových vozidiel, dane z príjmov fyzických a právnických osôb, ročné zúčtovania dane, komunikácia so správcom dane vo veci registrácie na daň z pridanej hodnoty (dobrovoľné a povinné) a ostatných daní.

Základné informácie o našej spoločnosti

Spoločnosť začala svoju činnosť ako fyzická osoba v júli r. 1991 za účelom prekladateľstva z a do anglického a nemeckého jazyka . V tom istom roku rozšírila svoju činnosť o ekonomické poradenstvo, účtovné práce a mzdovú a personálnu agendu. V roku 1992 začala s malo a veľkoobchodom hydrauliky a autoelektriky. Postupne si vybudovala obchod so širokým sortimentom hydrauliky a autoelektriky, ako i širokú klientelu na vedenie účtovníctva. V roku 2002 zmenila svoju formu na právnickú osobu a od 30. 8. 2002 nesie obchodné meno KOLOS TRNAVA spol. s r.o.

Dnes má spoločnosť 4 pracovníkov v obchodnom sektore a 4 pracovníkov v ekonomickom sektore s dlhoročnými skúsenosťami.

Prečo si vybrať práve nás?

rychlost

Rýchlosť

Vaše potreby a požiadavky vybavujeme vždy rýchlo a precízne. Naši zamestnanci sú Vám kedykoľvek k dispozícii.

diskretnost

Diskrétnosť

Vaše súkromie je našou prioritou! Zverili ste nám citlivé informácie a je pre nás dôležité, aby boli u nás v bezpečí.

spolahlivost

Spoľahlivosť

Vďaka nám už nikdy nezabudnete na daňové priznanie či iné daňové povinnosti. Máme taktiež poistenie pre prípad neočakávaných komplikácií

profesionalita

Profesionalita

Vašim daniam a účtovníctvu sa venujeme už skoro 30 rokov o čom svedčia aj naši spokojní klienti.